הישג למחלקת השיווק של אוניברסיטת תל אביב על זכייתה בפרס היוקרתי – “בוסטר” (Booster) של איגוד השיווק הישראלי. האוניברסיטה זכתה היוקרתי על הפקת היום הפתוח המקוון שהתקיים לאחרונה בכפוף למגבלות הקורונה.
היום הפתוח המקוון נמשך 3 ימים מלאים והשתתפו בו עשרות אלפי מתעניינים בלימודים. ההפקה כללה, בין היתר, סרטון היכרות עם הקמפוס, עשרות סרטונים על תחומי הלימודים וכן 50 הרצאות שצולמו מראש באולפן שהוקם באחד האולמות בקמפוס.
בנימוקי הפרס נכתב: “בתקופה מורכבת שכזו הצליחו באוניברסיטת תל אביב לעשות מעבר יצירתי מפתרון אוף ליין לאונליין עם מוצר שהכי קרוב ליום פתוח פיזי. ניכר שהם חשבו על כל נקודות הממשק עם המועמדים ללימודים”.
אלון וינפרס, מנהל השיווק של האוניברסיטה: “האתגר העיקרי היה להעביר את החוויה של הקמפוס שלנו באירוע מקוון ולייצר פורמט שיעביר את כל המידע שחשוב למתעניינות ולמתעניינים בלימודים לצד יכולת לשאול שאלות ולקבל ייעוץ אישי. אני חושב שהצלחנו לעשות את זה בצורה מעוררת הערכה ומרשימה”.