לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
ראשי » קורסים ולימודי תעודה » בר אילן: סטודנטים, בוגרים? סדרת ההרצאות “מדע על הבר” חוזרת

בר אילן: סטודנטים, בוגרים? סדרת ההרצאות “מדע על הבר” חוזרת

מערכת 'לימודים כחול־לבן' 1 בינואר 2020

‏סדרת ההרצאות “מדע על הבר-אילן” חוזרת ואתם מוזמנים ליהנות מקמפוס פתוח לקהל הרחב באוניברסיטת בר-אילן ומסגרת הרצאות מרתקות ומרחיבות אופקים.

אוניברסיטת בר אילן חוזרת גם השנה עם סדרת הרצאות “מדע על הבר-אילן”, זו השנה השנייה. ההרצאות יתקיימו בימי שלישי, בקפה גרג, בשעה 20:00, והן פתוחות לקהל הרחב בהרשמה מראש. במסגרת אירועי ‘מדע על הבר-אילן’, ניתנות הרצאות וסדנאות מפי מיטב החוקרים והמרצים של אוניברסיטת בר-אילן, במגוון תחומים.

סדרת ההרצאות הראשונה, החלה אתמול, ותהיה בנושא “נתפסים ברשת”: צרכנות בעידן הדיגיטלי.

איזו משמעות יש לדברים שאנחנו רוכשים ואיזה תפקיד יש לצריכה בגיבוש הזהות האישית או הקבוצתית שלנו? באינטרסים כלכליים המעודדים הפצת פייק ניוז, עד כמה התוכן השיווקי מצליח להשפיע על התנהגות צרכנים בארץ בהשוואה למדינות אחרות?

ההרצאה שנערכה אמש עסקה בנושא שופינג, זהות ותרבות. 

איזו משמעות יש לדברים שאנחנו רוכשים ואיזה תפקיד יש לצריכה בגיבוש הזהות האישית או הקבוצתית שלנו? הרצאתו של ד”ר חזקי שוהם מהתוכנית לפרשנות ותרבות, תעסוק בתרבות הצריכה מנקודת מבט היסטורית, ותתייחס להשפעותיה על חיי הרגש, החיים הפוליטיים, הרשתות החברתיות ודימויי הגוף המודרניים.

ההרצאה הבאה תתקיים ב-7.1.20 בנושא שיווק וצרכנות בעולם של פייק ניוז. 

ידיעות כוזבות היו תמיד חלק בלתי נפרד מהתוכן התקשורתי. בשנים האחרונות התגברה תופעה זו, בין היתר בשל מעורבותם של גולשים ובעלי אינטרסים כלכליים ופוליטיים ביצירת תוכן ברשת. גל יעבץ, חוקר ומרצה במחלקה למדעי המידע, ידון באינטרסים הכלכליים המעודדים הפצת פייק ניוז, ובדרכים להילחם בהשפעותיה השליליות של התופעה.

אוניברסיטת בר אילן. צילום: דוברות אוניברסיטת בר-אילן

ההרצאה השלישית תהיה ב-14.1.20 בנושא תוכנית טלוויזיה או פרסומת?

התוכן השיווקי במדיה נועד להשפיע על התנהגות הצרכנים מבלי שיהיו מודעים לעצם הפרסום המכירתי. איך המפרסמים מקדמים את המותגים בתוכניות התוכן, ועד כמה הם מצליחים להשפיע על התנהגות הצרכנים בישראל בהשוואה למדינות אחרות? על כך בהרצאתה של ד”ר מתי רחמים מבית הספר למנהל עסקים.

כרטיס יחיד-30 ₪, זוג – 50 ₪.
מחיר לסטודנט, בוגר ועובדי האוניברסיטה – 20 ₪, בהצגת תעודה בכניסה.
**ניתן להירשם לסדרת הרצאות או להרצאות בודדות.
חניה מ- 19:00 בערב חינם ברחבי הקמפוס/תפריט מוזל

בר אילן מדע על הבר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
לפניות: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
HIT sce אגודת הסטודנטים אונברסיטת תל אביב אוניברסיטת אריאל אוניברסיטת בן גוריון אוניברסיטת בר אילן אוניברסיטת חיפה אוניברסיטת תל אביב אנגלית בר אילן דוקטורט האוניברסיטה העברית האוניברסיטה הפתוחה האקתון הוראה המכללה האקדמית כנרת המרכז הבינתחומי הרצליה הנדסה ות"ת יום פתוח ירושלים לימודי הוראה לימודי חינוך לימודים מחקר מכללה מכללה לחינוך מכללת תלפיות מל"ג מלגה מלגות מעונות נפתלי בנט נשיא המדינה סטודנטים סמי שמעון פרח קורונה קורסים קריירה שר החינוך תואר תואר ראשון תואר שני
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס