לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
ראשי » חדשות הקמפוס » בשל הקורונה: אוניברסיטת בר-אילן מציעה לסטודנטים שירות “קו חם” – גם בוואטסאפ

בשל הקורונה: אוניברסיטת בר-אילן מציעה לסטודנטים שירות “קו חם” – גם בוואטסאפ

מערכת 'לימודים כחול־לבן' 19 במרץ 2020

בצל אירועי הקורונה נערכת אוניברסיטת בר-אילן, להצפה של פניות באמצעות שירותי הוואטס אפ. בשנה האחרונה הוטמעו בתחום השירות, באוניברסיטת בר-אילן, תהליכים חדשניים שכללו מעבר משירות לקוחות טלפוני, לשירותי דיגיטל מתקדמים ונוחים: צ’אט ומסנג’ר, ולאחרונה הוואטס אפ. מנהל מרכז השירות באוניברסיטת בר-אילן: “למעלה מ-20% מהפניות שלנו נעשות באמצעות שירותי הדיגיטל. השימוש בוואטס אפ מוכר ונוח, ולנו הוא מאפשר גמישות מירבית”.

אוניברסיטת בר-אילן, הראשונה שמציעה ללקוחותיה, הסטודנטים, שירות זמין בוואטס אפ. כחלק משיפור וייעול השירות לסטודנטים, שולבו טכנולוגיות חדשות שמטרתן שיפור הקשר בין האוניברסיטה לסטודנטים. עד לאחרונה, השירות לסטודנטים היה באמצעות המענה הטלפוני טפסי פניה ושעות קבלת קהל.

השירותים הדיגיטליים מתקבלים באהדה רבה בקרב הסטודנטים הצעירים, שרגילים לצרוך שירותים שונים ב2020, באופן מהיר ביותר. מבחינת ההיענות לשירות מאז שהחל בחודשים האחרונים, נראה בבירור עליה של עשרות אחוזים בפניות בוואטס אפ ובצ’אט.

סטודנטים באוניברסיטת בר אילן (ארכיון). צילום: שלומי מזרחי

התקשורת באמצעות הוואטסאפ משפרת משמעותית את משך זמן הטיפול בפניות הסטודנטים בשל זמינותם בערוץ זה בהשוואה לזמינותם בערוצים אחרים. הערוץ מאפשר גם מתן פתרון שירותי נח וזמין בכל הקשור להעברת מסמכים מסוגים שונים המקלים על מתן הפתרון לסטודנט בזמן אמת.

אביטל חרוב, מנהל מרכז השירות והגיוס, באוניברסיטת בר-אילן: “הסטודנטים היום דיגיטליים מאי פעם, למעלה מ-20% מהפניות שלנו נעשות באמצעות שירותי הדיגיטל, ואנו מעריכים כי בחודש מרץ יהיה גידול משמעותי בנתון זה. הסטודנטים זקוקים לשירות שיותאם לקצב אליו הם רגילים, אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות לשיפור השירות. אנו מעניקים שירות בצ’אט באתר, במסנג’ר אך כיום  הערוץ המשמעותי ביותר הינו ערוץ הוואטסאפ, בחודשים האחרונים השימוש בו עלה בעשרות אחוזים, הוואטסאפ נח, זמין מוכר לכל סטודנט ולנו הוא מאפשר גמישות מירבית. כל ערוצי הדיגיטל מנוהלים במערכת ייעודית הממוקמת בענן. יתרון זה, בא לידי ביטוי בהתמודדות עם עידן הקורונה, יש לנו את היכולת ולשמור על קשר זמין עם הסטודנטים גם אם עובדי מרכז השירות, יאלצו לעבוד מהבית”.

בר אילן ווטסאפ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
לפניות: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
HIT sce אגודת הסטודנטים אונברסיטת תל אביב אוניברסיטת אריאל אוניברסיטת בן גוריון אוניברסיטת בר אילן אוניברסיטת חיפה אוניברסיטת תל אביב אנגלית בר אילן דוקטורט האוניברסיטה העברית האוניברסיטה הפתוחה האקתון הוראה המכללה האקדמית כנרת המרכז הבינתחומי הרצליה הנדסה ות"ת יום פתוח ירושלים לימודי הוראה לימודי חינוך לימודים מחקר מכללה מכללה לחינוך מכללת תלפיות מל"ג מלגה מלגות מעונות נפתלי בנט נשיא המדינה סטודנטים סמי שמעון פרח קורונה קורסים קריירה שר החינוך תואר תואר ראשון תואר שני
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס