כל בעל אתר אינטרנט מבקש שהוא יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. כדי להגיע למצב זה יש צורך לקדם את האתרים ועושים זאת בשתי שיטות של קידום אתרים: קידום ממומן וקידום אורגני. הן שונות זו מזו במספר אלמנטים אבל יש להן גם מכנה משותף אחד. בשתיהן הקידום נעשה על ידי הקלקה על מילים וביטויי מפתח הנבחרים על ידי בעלי האתר בשיתוף עם המומחים לקידום. מילים אלו אמורות לשקף היטב את פעילות העסק ובכלל זה, המוצרים ו/או השירותים העיקריים אותו הוא מספק.
קידום ממומן מתבסס על תשלום עבור כל הקלקה, וכאשר הן רבות אזי האתר מתקדם במהירות. קידום אורגני שונה במהותו ומתבסס על כתיבת תכנים ומאמרים אשר בהן משולבות מילות המפתח. את הכתיבה מבצעים קופירייטרים היודעים להעביר את המסרים היטב ובצורה ברורה. כתיבה נכונה מוסיפה ערך רב לכל אתר. קורס קידום אתרים מכשיר את המומחים לקידום. הם רוכשים את הידע בתחום על ידי לימוד של מכלול הנושאים המקיפים את עולם הקידום.
ממה מורכב קורס קידום אתרים?
הקורס מורכב משני חלקים עיקריים: חלק עיוני הכולל לימוד אקדמי לאנשים חסרי ידע בתחום התכנות, ובנוסף, לימודי ליבת הקידום הנמתחים על שעות רבות יותר. בין הנושאים הנלמדים נכללים: קידום ממומן, ניהול מדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן, הכרת מערכות ניהול תוכן דוגמת וורדפרס הפופולארית, המרות, חוויות משתמש, הקמת אתרים ניהול עסק עצמאי בתחום ועוד. כל הנושאים הללו, ואחרים נוספים הנלמדים בקורס, מאפשרים לבוגרים העומדים בהם בהצלחה השתלבות בתחום קידום אתרים ותחומים אחרים המשיקים לו.
קורס קידום אתרים יכול להעשיר גם אנשי עסקים אשר רוצים לנהל את האתרים שברשותם בעצמם או לקדמם עצמאית. הדרך לקידום מהיר עובר בהכרות מעמיקה של גוגל על כל הכלים בהם היא משתמשת למדידת פעילות האתרים. האינטרנט הינו הכלי השיווקי הנפוץ והיעיל ביותר הקיים בשוק ודרכו ניתן להגיע לכמות רבה ביותר של לקוחות באזור תפוצה נרחב, ולא פחות חשוב, לקהל היעד המתאים ביותר לבית העסק. בניית אתרים אטרקטיביים ומקצועיים לצד קידומם הנכון מציב כל עסק בעמדת זינוק טובה יותר ביחס למתחריו.