משלחת מרצים מהמכללה האקדמית גורדון, חזרה בשבוע שעבר מהרפובליקה הדומיניקנית. בעקבות הזמנתו האדיבה של המוסד ISFODOSU, – האחראי על הכשרת והסמכת מורים בכל תחומי הדעת ברפובליקה הדומיניקנית, צוות מהאקדמית גורדון , שכלל את הגב’ לימור הררי וד”ר ביאטריס כ”ץ, מנהלת המרכז הבינלאומי איברו אמריקאי יצא לביקור, במהלכו קיימה המשלחת סיורים בששת מוסדותיו, בצפון, במערב ודרום המדינה.
מטרת הביקור היתה למפות ולבחון צרכים ותשתיות טכנו-פדגוגיות, אמצעים טכנולוגיים וכד’, לאיתור מובילים פדגוגיים ולגיוס מרצים שיובילו תהליכי שינוי עתידיי ברפובליקה.
בסיורים אלו, נפגשה המשלחת עם ראשי המוסדות, מנהלים, רכזים אקדמיים, מנחים חינוכיים, אנשי חינוך וסטודנטים. חברי המשלחת הציגו את הפעילות של האקדמית גורדון והתפיסה הפדגוגית של שילוב טכנו פדגוגיה בתהליכי הוראה ולמידה במוסד. בנוסף, הדגימו בפעילות חווייתית ומוצלחת, אסטרטגיות הוראה משלבות טכנולוגיה, על ידי שימוש בכלים הדיגיטליים NEARPOD ו- To be Education.
כזכור, ביקרה בשנה שעברה משלחת דיפלומטית מהרפובליקה באקדמית גורדון, שכללה את נציגי משרד החינוך ברפובליקה הדומיניקנית כמו גם הרקטור של אוניברסיטת ISFODOSU, שהתרשמו מאוד מהיקף הפעילות הבינלאומית ומאיכותה באקדמית גורדון. במסגרת זו נבחרה גורדון, להוביל את השילוב הטכנופדגוגי ברפובליקה.
לדברי ד”ר ביטריס כ”ץ, המובילה את הפרויקט באקדמית גורדון: “הביקור ברפובליקה הדומיניקנית היה מוצלח ביותר. לאחר מיפוי הצרכים החלטנו ביחד כי בשלב הראשון תגיע קבוצה של מומחים פדגוגים מהרפובליקה להכשרה אינטנסיבית של שבועיים, כאן בגורדון, ולאחר מכן, קבוצה של סטודנטים ומנהיגים בתחומי דעת שונים, שיוכלו להמשיך את השינוי גם בשטח”.
לדברי יחזקאל טלר, נשיא המכללה: “אנו גאים מאוד כי הרפובליקה הדומינקנית בחרו בגורדון להוביל את השינוי הטכנופדגוגי ברפובליקה. שיתופי הפעולה הבינלאומיים של האקדמית גורדון, צוברים תאוצה בשנים האחרונות, ואני סמוך ובטוח שנמשיך להרחיב אותם גם השנה. הם אלו שנותנים לנו גושפנקה שהדרך שאנחנו עושים נכונה ושהמובילות הטכנולוגית שלנו, היא חוד החנית של המכללות בישראל”, הוסיף טלר.