לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
    • מכללות
  • בדרך לתואר
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • תארים מתקדמים
    • חינוך והוראה
    • הנדסה והנדסאים
    • מנהל עסקים וניהול
    • משפטים
    • קורסים ולימודי תעודה
    • מלגות
  • מלגות סטודנטים
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
    • מכללות
  • בדרך לתואר
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • תארים מתקדמים
    • חינוך והוראה
    • הנדסה והנדסאים
    • מנהל עסקים וניהול
    • משפטים
    • קורסים ולימודי תעודה
    • מלגות
  • מלגות סטודנטים
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
לימודים כחול לבן פורטל הלימודים של ישראל
  • חדשות הקמפוס
    • מכללות
  • בדרך לתואר
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • תארים מתקדמים
    • חינוך והוראה
    • הנדסה והנדסאים
    • מנהל עסקים וניהול
    • משפטים
    • קורסים ולימודי תעודה
    • מלגות
  • מלגות סטודנטים
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
  • חדשות הקמפוס
    • מכללות
  • בדרך לתואר
    • תואר ראשון
    • תואר שני
    • תארים מתקדמים
    • חינוך והוראה
    • הנדסה והנדסאים
    • מנהל עסקים וניהול
    • משפטים
    • קורסים ולימודי תעודה
    • מלגות
  • מלגות סטודנטים
  • המומלצים
  • אינדקס מוסדות לימוד בישראל
  • יצירת קשר
ראשי » חדשות הקמפוס » סטודנטים מאוניברסיטת תל-אביב בנו אסטרטגיה דיגיטלית וזכו בהתמחות יוקרתית בתשלום

סטודנטים מאוניברסיטת תל-אביב בנו אסטרטגיה דיגיטלית וזכו בהתמחות יוקרתית בתשלום

יעל וייס 21 בינואר 2018

4 סטודנטים מאוניברסיטת ת"א זכו בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture. הזוכים במקום הראשון בנו אסטרטגיה דיגיטלית  מבוססת VR עבור חנות צעצועים; הזכים יעברו התמחות בת חודש במשרדי Accenture, בתשלום.

Accenture ישראל, חברת הייעוץ הגלובלית הגדולה בעולם, הובילה לאחרונה את תחרות האוניברסיטאות השנתית – Accenture Israel’s Universities Competition – המתקיימת בארץ זו השנה השנייה.

כחלק מהתחרות, Accenture הציגה לסטודנטים בעיה עסקית, עימה התמודדה בעבר – בניית תוכנית אסטרטגית לחברת צעצועים המעוניינת לחדור לשוק המכירות הדיגיטלי. הצוותים התבקשו להציע דרכי פעולה ופתרון, משלב התכנון, פיתוח הפתרון וההצגה בפני נציגי החברה, במסגרת שלושה שלבים ממיינים. מאות סטודנטים הגישו מועמדות אך מתוכם הגיעו לשלב השלישי והאחרון  20 סטודנטים  מאוניברסיטת תל אביב, בן גוריון, הטכניון והמרכז הבינתחומי. כל המתמודדים בשלב הגמר הציגו פתרונות יצירתיים ומעמיקים, לקחו בחשבון מגוון שיקולים הנוגעים לחברה, לשוק ולענף, ויישרו קו עם אסטרטגיות דיגיטליות של חברות דומות. ליוו והדריכו את המתמודדים מקרוב, לאורך כל הדרך, יועצי Accenture אשר העניקו להם חשיפה ממשית לעולם הייעוץ העסקי.

הקרב היה צמוד אך למקום הראשון הגיעה הקבוצה של אוניברסיטת תל אביב אשר כללה ארבעה סטודנטים: גל משולם-לוטקר מן הפקולטה למשפטים וכלכלה, מחמוד מידליג' מן הפקולטה לחשבונאות וכלכלה, מתן מרודי הלומד הנדסת תעשייה וניהול וסארי קאדר מהחוג למזרח אסיה ויפנית. ארבעת הזוכים ישתלבו בעבודה ב- Accenture, במסגרת חודש ימים של התמחות בתשלום, הזדמנות שעשויה להוביל לקבלת הצעת עבוד, כמו במקרה של  הזוכים בשנה שעברה.
"כחברה, המשלבת בין הפן הטכנולוגי לעסקי, Accenture  דוגלת באסטרטגיית העסקה של אנשים מצוינים מכל התחומים. הגישה הזאת שהיא נר לרגלינו, באה לידי ביטוי גם בתחרות הסטודנטים" אומר יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל.

הצוות התל אביבי, אשר גבר בסופו של דבר על המשתתפים האחרים, הציע להקים חנות וירטואלית אינטראקטיבית המבוססת על

ארבעת הסטודנטים הזוכים מאוניברסיטת תל-אביב. קרדיט צילום: שני איכבום

מציאות מדומה (Virtual Reality) ובנה אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה ליישום הרעיון. "הלקוחות היום עדיין מחפשים את החוויה הפיזית, להיכנס לחנות ולמשש את המוצר, במיוחד כאשר מדובר בחנות צעצועים" אומרת גל משולם-לוטקר, חברת הצוות הזוכה וסטודנטית באונ' ת"א. "לכן, השימוש בטכנולוגית VR נראתה לנו רלוונטית ביותר. המלצנו על הקמת החנות באתר האינטרנט של החברה וחלוקה חינמית של 'המשקפיים של גוגל'  בירידים ובפסטיבלים."

"עבדנו על הפרויקט הזה באינטנסיביות רבה. נפגשתי עם חברי לצוות שלוש פעמים בשבוע, במשך כל תקופת הפרויקט, וניהלנו מספר פגישות סקייפ מועילות עם היועצים של Accenture. גם יום התחרות עצמו היה מאתגר ובמהלכו נדרשנו לבנות ולהציג אסטרטגיה שיווקית ליישום הרעיון שלנו ומסתבר שעשינו את זה לא רע בכלל. יצאנו מן היום הזה, ומן התהליך כולו, מלאי סיפוק, ועכשיו כתלמידת משפטים וכלכלה באוניברסיטה, נפתחו בפניי כיוונים חדשים להמשך הקריירה שלי" מסכמת משולם-לוטקר.

"התחרות המקומית מהווה חלק ממסורת ארוכת שנים של תחרויות דומות ש- Accenture מקיימת ברחבי העולם" אומר יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל. "היתרונות שמניבה התוכנית לכל המעורבים רבים. הסטודנטים נהנים מגישה ישירה ופתוחה לאנשי עסקים ויועצים עסקיים, עתירי ניסיון, המגיעים מחברה גלובלית ורבת פעלים כמו Accenture, מנטורינג, חומרים המקנים להם ידע מעשי בניהול ובניית אסטרטגיה, התנסות בעבודה 'בעולם האמיתי' ועוד. הזוכים נהנים מהזדמנות חד-פעמית לעבוד בתעשייה, להשתלב בצוות של מומחים ולרכוש ניסיון והבנה מעשיים. האוניברסיטאות נהנות מן המפגש הבלתי אמצעי עם התעשייה ומן ההזדמנות להקנות לסטודנטים סביבת עבודה מציאותית ואילו אנחנו נהנים מן ההזדמנות לנהל מערכת יחסים עם הקהילה, לתרום מניסיוננו ואולי אף לפגוש את העובדים העתידיים שלנו."

הצוות הזוכה מאוניברסיטת ת"א: מתן מרודי, סארי קאדר, גל משולם-לוטקר, מחמוד מידליג'.

 

 

אוניברסיטת תל אביב התמחות סטודנטים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

כל הזכויות שמורות

אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
לפניות: Avihai.ZoomAt@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
HIT sce אגודת הסטודנטים אוניברסיטת אריאל אוניברסיטת בן גוריון אוניברסיטת בן גוריון בנגב אוניברסיטת בר אילן אוניברסיטת חיפה אוניברסיטת תל אביב אנגלית אקדמיה בר אילן האוניברסיטה העברית האוניברסיטה הפתוחה הוראה הטכניון המכללה האקדמית כנרת המכללה האקדמית ספיר הנדסה ירושלים לימודי הוראה לימודי חינוך לימודים לימודי נדל"ן לימודי רפואה לימודי תואר ראשון מחקר מכללה מכללה לחינוך מכללת סמי שמעון מכללת ספיר מכללת תלפיות מלגה מלגות מלחמת חרבות ברזל מציאות מדומה סטודנטים סמי שמעון פרח קורונה קורסים קריירה תואר תואר ראשון תואר שני
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד