כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות פרסום באינטרנט. מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בעולם, מומלץ לבצע באמצעותו פרסום יעיל ואפקטיבי לעסק שלך. באמצעות השימוש עם כלי הפרסום של גוגל הנקרא אדוורדס, ניתן להקים קמפיינים ומודעות פרסום שיגדילו את החשיפה לעסק ויעלו את הכנסות החברה, קראו בהרחבה באתר https://danielzrihen.co.il.
כיצד עושים זאת נכון? בעזרת 10 הטריקים הבאים:
- בחרו מילות מפתח חזקות – גולשים מוצאים את המידע שהם מחפשים במנוע החיפוש, בעזרת הקלדה של מילים או ביטויים בשורת החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. לכן, בדקו באופן קפדני אלו מילים וביטויים הם הפופולריים ביותר בקרב הגולשים, וכמובן גם רלוונטיים אל העסק והקמפיין אותו אתם מפרסמים.
- אל תפחדו להכניס מילות מפתח שליליות – תוכלו למנוע מהצגה והפעלת הקמפיין עבור גולשים שאינם רלוונטיים אליכם. באמצעות הכללה של מילות מפתח שליליות בקמפיין, תוכלו להגדיר מילים וביטויים שונים שימנעו מאותם גולשים שאינם רלוונטיים להקליק על מודעות הפרסום של הקמפיין, וכך יחסכו לכם כסף רב.
- הקימו קמפיין מקביל – כמו הביטוי “יורים לכל הכיוונים”, כך מומלץ לעשות עם הקמת קמפיין בגוגל. תוכלו להקים שני קמפיינים או יותר במקביל ולבודק בכל פעם איזה קמפיין עובד טוב יותר ומבצע המרות גבוהות יותר. כך תוכלו בכל רגע נתון לעצור קמפיין אחד שפחות מצליח, ולהמשיך עם השני שנותן תוצאות יפות כמו בקישור זה.
צילום: שרה פלג, בארסט - התאימו מודעות קמפיין גם לסמארטפונים – זכרו כי גולשים רבים משתמשים באופן יומיומי בטלפון החכם שברשותם. לכן, התאימו את הקמפיינים שאתם מעלים שיהיו רספונסיביים גם עבור אותם משתמשי מובייל. אם המודעה שלכם לא תוצג טוב לגולשים, גם אם מדובר על גולשים רלוונטיים אליכם, הם פשוט יפספסו את המודעה שלכם.
- השקיעו בדף הנחיתה – המודעות הפרסומיות מובילות את הגולשים אל דף אינטרנט פרסומי המציע מבצע או הצעה אטרקטיבית, שלשמה הקמתם את הקמפיין. לכן לא מספיק להשקיע בתוכן המודעה הפרסומית, אלא גם בתוכן, עיצוב והמסר המועבר בדף הנחיתה עצמו.
- פנו אל לקוחות קיימים – שיטת הרימרקטיניג כוללת את אותם לקוחות שכבר קיימים אצלכם במאגרי העסק. לכן, מדובר בלקוחות שמכירים את העסק והשתמשו בו לא אחת. בחרו לכלול את הקמפיין שלכם גם עבור אותו קהל לקוחות קיים, כך שהסיכויים להמרות מצידם יהיו גבוהים.
- בדקו את ביצועי הקמפיין בכל עת – בעזרת גוגל אדוורדס ניתן לבדוק, לחקור ולנתח את תוצאות הקמפיין בכל זמן נתון. זכרו להיות על תוצאות הקמפיין בכל עת, כך שתוכלו לבצע בו שיפורים ושינויים נדרשים במידת הצורך.
- השתמשו בשיווק באמצעות סרטונים – ידוע כי קהל הגולשים הרחב נמשך ומעדיף לרוב סרטונים מאשר קריאת טקסט. לכן, מומלץ לפנות אל כמה שיותר גולשים באמצעות שיווק באמצעות סרטונים מעניינים דרך מערכת הפרסום של יוטיוב.
- בצעו אופטימיזציה לקמפיינים פעילים – מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס מאפשרת לכם לעקוב אחר ביצועי הקמפיין שהקמתם, כך שאם לאחר כמה ימים אינכם רואים תוצאות משביעות רצון, תוכלו לבצע אופטימיזציה יעילה של הקמפיין לצורך שיפורו.
- בחרו ימים ושעות אפקטיביים לפרסום – בדקו מתי קהל הגולשים שרלוונטי אליכם פעיל ברשת, כך שתכלו לתזמן את הזמן הטוב ביותר להצגת אותן מודעות פרסומיות וקמפיינים שאתם מתכננים.