שלוש מחלקות מלמדות מהמרכז הרפואי פדה- פוריה : פגיה וטיפול נמרץ בילוד, נשים ויולדות, ילדים נבחרו כמחלקות מצטיינות בהוראה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל , לשנת תשע”ז.
אלה שמות שלושת המחלקות המצטיינות מהמרכז הרפואי פדה-פוריה : פגיה וטיפול נמרץ בילוד, נשים ויולדות ומחלקת ילדים , מחלקות אלה נבחרו כמחלקות מצטיינות בהוראה בפקולטה לרפואה בגליל של אונ’ בר אילן . בנוסף לכך, לא פחות משבעה עשר רופאים מקרב צוות המחלקות קיבלו תעודת הצטיינות והוקרה כמורים מצטיינים. הטקס התקיים בפקולטה לרפואה בהשתתפות הנהלת הפקולטה, מנהלי בתי”ח, מנהלי מחלקות , המורים המצטיינים ובני משפחותיהם.
מנהל המרכז הרפואי, ד”ר ארז און, העניק למצטיינים שי מטעם הנהלת ביה”ח וברך ,
“אני מבקש להודות ולברך את המרצים והמחלקות המלמדות. אין לי ספק שרופא שעוסק בהוראה הוא רופא טוב יותר. ומחלקה שמובילה בהוראה היא מחלקה טובה יותר אשר משקיעה ופועלת כדי להתקדם ולהשתפר. המרכז הרפואי פדה- פוריה חרט על דגלו את השאיפה למצוינות, פתוח האקדמיה, ופתוח המחקר הם עמודי התווך אשר מאפשרים למרכז הרפואי להתקדם, להשתפר ולמצב את עצמו כמרכז רפואי מוביל “.
אלה המורים המצטיינים של הפקולטה לרפואה בגליל לשנת הלימודים תשע”ז:
מחלקת נשים ויולדות(מחלקה מצטיינת שנה רביעית ברצף) – בניהולו של פרופ’ משה בן עמי, מחלקת ילדים, בניהולו של ד”ר סעיד אבו זייד(שנה שנייה ברצף) ופגיה וטיפול נמרץ ילודים, בניהולה של ד”ר טטיאנה סמולקין . ברשימת הרופאים מצטיינים: ד”ר סעיד אבו זייד- מנהל מח’ ילדים, ד”ר אלכס קונסטנטינובסקי- מנהל מח’ אורולוגית, ד”ר מאיה פריצקי, מנהל מכון גסטרו, פרופ’ ג’וני יונס, מנהל יחידת הפרייה חוץ גופית, ד”ר ארז קכל, מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה, ד”ר יורי פרליץ – מנהל היחידה להריון בסיכון גבוה ד”ר ענבל מלמד, ד”ר חסן דוניה, ד”ר רוסו פבלו, ד”ר טל בוגנים, פרופ’ מני אלקלעי, , ד”ר אנה גיצ’קה, – מנהלת היחידה למניעת זיהומים, ד”ר אבי און, מנהל יחידת גסטרואנטרולוגיה ותזונה לילדים, ד”ר בת שבע צדוק, ד”ר ערן בר מאיר, ד”ר ניזאר אנדריא, ד”ר ודיע כנעני.
בשם המורים המצטיינים נשא דברים ד”ר אבי און, מנהל יחידת גסטרואנטרולוגיה ותזונה לילדים במרכז הרפואי פדה-פוריה שאמר, “לא קל ללמד סטודנטים של דור ה-Y שהסטנדרטים שלהם , הציפיות והנגישות שלהם לחומר שונה כל כך מהתקופה שבה אנו המורים היינו סטודנטים…לא קל להיות מורה ועוד יותר קשה להיות מורה מצטיין. מה ההבדל בין מצטיין ללא מצטיין ? לפעמים ההבדל כה קטן לנו המורים, אבל גדול לסטודנט. ברב המקרים הוא אינו תולדה של ידע אלא של אופן העברת הידע , ההתלהבות של המורה , הרצון הכן שהסטודנט יבין
ויישם, סבלנות וסובלנות , נעימות הליכות ,מתן דוגמה אישית. אז כל הכבוד לכל אחד מכם שיש לו את התוספת היקרה שהופכת אותו ממורה טוב למורה מצטיין” .
פרופ’ משה בן עמי, המשנה לדיקן בפקולטה לרפואה ומנהל מחלקת נשים ויולדות אמר בטקס
” זו הזדמנות להודות לכל המשתתפים בהוראת סטודנטים ובמיוחד למצטיינים בהוראה…לא קל להצטיין בהוראה תוך כדי ביצוע המשימות הנוספות שיש לנו, טיפול בחולים וביצוע מחקרים. למרות
הקשיים וריבוי המשימות אתם מצליחים לבצעם על הצד הטוב ביותר , ואני בטוח שאת כל משימותיכם אתם מבצעים היטב, כי הצטיינות היא דרך חיים שאימצתם”.