קמפיין חדש שעלה בימים אלו ברשתות החברתיות ובעיתונות מציע לסטודנטים מהמגזר הדתי “ללמוד לקבל יותר”. מאחורי הקמפיין עומדת מכללת תלפיות שבחולון המציעה יותר אפשרויות לימוד, יותר ביטחון תעסוקתי ויותר נגישות תחבורתית נוחה לקמפוס.
“תלפיותר”, זהו המוטיב המרכזי בקמפיין הפרסום החדש של מכללת תלפיות שעלה בימים אלו בתקשורת ואמצעי המדיה השונים באמצעות משרדי הפרסום ‘אשדיר’ ו’עט תקשורת’. במסגרת הקמפיין, מציגה המכללה האקדמית לחינוך תלפיות לסטודנטים הצעירים את חשיבות מקצוע החינוך וההוראה ואת היתרונות ברכישת ההשכלה האקדמית דווקא בתלפיות. בין היתר, מדגישים בתלפיות, את מגוון האפשרויות והמגמות הרחב אשר מאפשר לכל סטודנטית החפצה להיות מורה ואשת חינוך למצוא את הנתיב הקרוב ביותר לנטיות ליבה, וכל זה תחת ליווי ולימוד מפי המרצים המובילים ביותר בתחום.
עוד שמים דגש במכללה, על הנגישות, קרי מיקומה של המכללה בלב הפועם של גוש-דן, בסמיכות לצירי התחבורה המרכזיים של נתיבי איילון ורכבת ישראל ובמרחק הליכה קצר ביותר מעשרות קווי אוטובוס ותחנת רכבת, דבר ההופך את תקופת הלימודים במכללה לקלה יותר ואטרקטיבית הן לסטודנטים מהאזור הקרוב והן לכאלו המגיעים מרחוק ויכולים להתנייד באופן ישיר וזמין ברכבם הפרטי או בתחבורה הציבורית.
מכללת תלפיות לחינוך, היא מכללה ותיקה בת למעלה מ-80 שנות הכשרה והדרכה של סטודנטים וסטודנטיות במגוון מקצועות החינוך החל מתואר ראשון ושני, דרך הסבת אקדמאים לחינוך ועד מסלולי לימודי המשך והשתלמויות במגוון תחומים. המכללה לחינוך מציעה תואר ראשון במסלול לאמנות, מסלול לגיל הרך, חינוך מיוחד וכן במסלולים לבית הספר היסודי והעל יסודי.
לתואר השני בחינוך מאפשרת מכללת תלפיות התמחות באחד מבין שלושה מסלולים מבוקשים – תואר שני בהתמחות בלקויות למידה, תואר שני בהוראת האנגלית ותואר שני בחינוך לגיל הרך.
בנימין בהגון, ראש המכללה: “שמנו לנו למטרה להעניק יותר לתלמידים ומחנכי דור העתיד. לא בכדי, הסטודנטים בתלפיות משולבים באחוזים גבוהים ביותר במערכת החינוך, כבר במהלך לימודיהם ובשנה הראשונה שלאחר סיום התואר והמרצים במכללה מדורגים פעם אחר פעם ככאלה המוערכים על הסטודנטים ומהווים עבורם דוגמא ומופת.”