כל מה שנחוץ בשביל לקדם מכירות של עסק מסוים באינטרנט, זו הנגשה נכונה. תחום המסחר באינטרנט מתקדם בצעדי ענק אל עבר ממשק מלא עם הלקוח, בלי שום צורך בהגעה פיזית לחנות. במאמר זה אנימייד תסביר לראשונה איך בעזרת הדמיות תלת מימד תוכלו לקדם מכירות ולהגדיל את ההכנסה השוטפת.
מה הן הדמיות תלת מימד ולמה הן טובות לנו?
הדמיות תלת מימד הן אחד הקסמים הכי מעוררי השראה שתחום האנימציה השכיל ליצור עבורנו.
זהו בעצם תהליך לא קצר הכולל כמה פעולות ממוחשבות תוך שימוש בתוכנות ייעודיות כדי ליצור תמונה או אנימציה בעלות פרספקטיבה המדמה מראה תלת מימדי – או כמו שאנחנו רגילים לפענח זאת, מציאותי.
השימושים בהדמיות תלת מימד הינם רבים וכוללים בתוכם – עיצוב משחקי מחשב, הדמיות רפואיות, הדמיה הנדסית, הדמיית מוצרים ועוד.
הדמיית מוצרים היא דרך נפלאה ולא נפוצה מספיק ביחס למידת יעילותה. כאשר נותנים למוצר הדמיית תלת מימד המספקת ללקוח פרספקטיבה מציאותית ונגישה יותר, כל צורת ההסתכלות שלו תשתנה.
אז למה בעצם הדמיות תלת מימד למוצרים טובות לנו? בהרבה מובנים:
הראשון – מציאותי זה מוכר – הצגת מוצר בצורה תלת מימדית יוצרת תחושה מציאותית יותר ומעצימה את אמון הלקוח במוצר.
השני – הנגשה אטרקטיבית – להתבונן במוצר המוצג בטכנולוגיית תלת מימד זוהי חוויה בפני עצמה המעוררת אצל הלקוח באופן טבעי את העניין.
השלישי – אין הפתעות – בעצרת הדמיה תלת מימדית לעסק יש הזדמנות להציג את המוצר בדיוק כמו שהוא וללקוח – לדעת בדיוק מה יקבל.
יתרה על כך, בשנה וחצי האחרונות תחום המסחר עבר שינוי חד וקיצוני. רוב הקניות מתרחשות באינטרנט וקהל הלקוחות מעדיפים ברוב המקרים לא להסתובב יותר מידי במקומות ציבוריים. ובכן, בואו נבין לעומק איך הקורונה הפכה את הקערה על פיה.
הקורונה, השלכותיה ומה הקשר להדמיות תלת מימד?
בשנים האחרונות נראתה תנועה דיי רצינית של חיפושים וצרכנות אינטרנטיות. הרבה מאוד עסקים הבינו דיי מהר לאן הרוח נושבת והעבירו חלק מהממשק עם לקוחותיהם לכדי אתרי אינטרנט. הכל התנהל דיי בהרמוניה, חנויות מלאות ובמקביל ממשק דיי פורה באתרי האינטרנט והמשלוחים.
בחודש מרץ של שנת 2020 הגיעה מכת מחץ שהרעידה את כל תנועת המכירות ושינתה את חוקי המשחק. בעקבות הקורונה חנויות נאלצו להסגר לקבלת קהל ואנשים נדרשו להישאר בבתיהם. בתקופה קשה זו, אותם עסקים אשר התנהלו כבר קודם גם דרך האתר, פחות נפגעו. כל שהיה עליהם לעשות – לשדרג את מערך המשלוחים ולשפר את האתר. עסקים אשר לא היה ברשותם אתר מכירה, היו צריכים לפעול במהירות כדי לנסות ולהפסיד כמה שפחות. בדיוק בשלב הזה, נכנסה לתמונה שחקנית מפתח אשר הקפיצה את שיעור המכירות וההתעניינות בטירוף – הדמיית תלת מימד למוצרים.
תחשבו על זה – אתם סגורים בבית, צריכים לקנות מוצר מסוים ואשכרה יכולים לראות אותו מכל זווית אפשרית. הדמיות תלת מימד מספקות ללקוח את החוויה הכי קרובה למציאות וחווית קניה ללא סימני שאלה.
כעת, לאחר שסקרנו את היתרונות הרבים שיש בהדמיות תלת מימד למוצרים, אנחנו סומכים עליכם שתדעו מה לעשות עם מידע יקר זה. בהצלחה בהמשך.