העולם משתנה במהירות ואנו נמצאים בתקופה של שינויים רבים ומהירים, בכל תחומי החיים. במציאות של היום תחום השיווק הופך למשמעותי יותר עבור ארגונים, עסקים ומוסדות, אך חברות רבות עדיין משתמשות בטכניקות ובאמצעי שיווק המבוססים על מודלים מסורתיים וישנים יחסית. שיווק טוב המבוסס על מודלים חדשניים ומתקדמים טכנולוגית מאפשר לעסקים ולארגונים לנצל הזדמנויות, לתכנן אסטרטגיה שיווקית המבוססת על דאטה וכלים אנליטיים, לנהל קמפיינים מוצלחים באינטרנט ובפלטפורמות הדיגיטליות, ולהוביל את הארגון להצלחה ולהשגת המטרות והיעדים שנקבעו.
כדי להרחיב את הידע בתחומי השיווק והפרסום מומלץ למנהלי שיווק ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים להירשם לקורס מקצועי המקנה את כל הידע והכלים הנדרשים וההכרחיים כיום להצעדת הארגון להצלחה ולהשגת המטרות העסקיות. יש מגוון קורסים בתחום השיווק הנבדלים זה מזה בתכנים, בידע ובמטרות, הקורסים מסוגים שונים מיועדים לקהלי יעד מגוונים. לכן, חשוב לבחור היטב את הקורס ולבדוק אילו כלים מקבלים.
איזה קורס בתחום השיווק והפרסום מתאים למנהלים?
כאמור, יש לא מעט קורסי שיווק המיועדים לקהלים שונים, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. מאחר ומנהלים זקוקים לידע עדכני ולכלים מקצועיים שיאפשרו להם להצעיד את הארגון להצלחה, מומלץ לבחור קורס שיווק בעולם החדש המיועד למנהלי שיווק, מנהלי מוצר או מותג, מנכ”לים ובעלים של חברות קטנות או בינוניות, אנשי שיווק הזקוקים לכלים חדשים ולהבנה טכנולוגית ועוד.
בקורסים השונים ניתן ללמוד בהרחבה על פלטפורמות דיגיטליות, בניית אסטרטגיה שיווקית בעולם הדיגיטל, שיווק ופרסום במדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, פרסום ושיווק במובייל, כלים ליצירת תקשורת יעילה ולניטור ומעקב אחרי פעילות הלקוחות ועוד. לכל קורס יש תוכנית לימודים שונה, לכן חשוב להשוות בין התוכניות השונות, לוודא כי הקורס מתאים למנהלים, ומומלץ לבדוק מראש מהן מטרות הקורס, כמה זמן הוא נמשך, איזה תעודה מקבלים בסוף, אילו כלים מקבלים ומי הם המרצים ומה ניסיונם בתחום.
איך קורס שיווק בעולם החדש והמשתנה יכול לסייע למנהלים?
הקורס המתקדם המיועד למנהלים מעניק ידע תיאורטי מקיף וכלים יעילים לחשיבה שיווקית המגשרת בין העולם הדיגיטלי לכלים המסורתיים בתחומי השיווק והפרסום. הקורס מפתח מיומנויות חשובות המאפשרות למנהלי שיווק ולמנהלים של חברות וארגונים לשלוט במגוון כלים ותחומי שיווק עדכניים, המתאימים לרוח התקופה ולמציאות הטכנולוגית החדשה.
לקורס שיווק המיועד למנהלים יש מטרות ברורות כגון:
- הקניית כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית.
- הכרות עם עולם הדאטה והכלים לרתימת המידע למטרות שיווקיות.
- פיתוח מיומנויות סטוריטלינג (Storytelling).
- בניית נכסים דיגיטליים וחשיבות הנכסים בזירות הדיגיטליות בשירות המותג.
- כלים לניטור ולניתוח קמפיינים ומהלכים שיווקיים בערוצי הדיגיטל.
- הכרות עם סוגיות מתקדמות בשיווק בעולם הדיגיטלי.
- פיתוח חשיבה שיווקית ורכישת כלים לגישור בין המסורתי לחדש.
למה מנהל צריך ללמוד שיווק דיגיטלי?
בתי הספר השונים מציעים מגוון רחב של קורסים והכשרות למנהלים, אך כפי שציינו, העולם משתנה במהירות וללא הרף, הלקוחות משנים את דפוסי הקנייה שלהם ומעדיפים לרכוש אונליין, עסקים רבים עברו למכירה באמצעות אתרי סחר אלקטרוניים וחנויות וירטואליות והשיימינג חוגג וגורם לנזק רב לעסקים ללא אסטרטגיה שיווקית נכונה. תקופת הקורונה הוכיחה לכל הארגונים, אנשי העסקים, היזמים והמנהלים עד כמה חשוב לפתח אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, מעבר לכלים השיווקיים המסורתיים.
כדי להצליח כיום בתחרות הקשה בכל הענפים המנהלים חייבים לרכוש ידע עדכני בתחומי השיווק והפרסום בעולם הדיגיטל. לכן, הקורס חשוב לכל מנהל המעוניין לרכוש ידע וכלים עדכניים, להוביל את הארגון שלו להצלחה ולהצעיד את החברה קדימה ולהפוך אותה למותג מוביל ומוכר.
הקורס מעניק ידע והבנה של תהליכים בתחום השיווק בכלל, ובשיווק ופרסום בדיגיטל בפרט. אחת ממטרות הקורס המתקדם המיועד למנהלים היא להקנות כלים לחשיבה עצמאית ולפיתוח רעיונות חדשים שיאפשרו לעסק לצמוח, ליהנות ממיתוג מנצח ולהשיג את יעדיו.
תנאי קבלה
הקורס מיועד למנהלי ולאנשי שיווק, למנהלי מוצר, למנהלי מותג, למנכ”לים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים, עם 12 שנות לימוד, ועדיפות לתואר אקדמי.
מה לומדים בקורס?
תוכנית הלימודים כוללת נושאים מגוונים כגון: אסטרטגיה תקשורתית בעידן הדיגיטל, מיתוג בעידן הדיגיטל, התאמת השיווק לעידן הדיגיטלי, תכנון וניהול קמפיינים משולבים באינטרנט, כלי שיווק ופרסום מבוססי דאטה וטכנולוגיות מתקדמות, סחר אלקטרוני בשירות השיווק, ניהול מדיה דיגיטלית, כתיבה שיווקית, שיווק ברשתות החברתיות, בניית נכסים דיגיטליים ועוד.
במה עוסקים בוגרי קורס שיווק?
בוגרי הקורס לשיווק ופרסום יכולים לעבוד כאנשי וכמנהלי שיווק בחברות וארגונים, במגזר הפרטי או הציבורי. בוגרי הקורס זוכים לידע מקיף וכלים מתקדמים הנחוצים לניהול השיווק והפרסום בעידן הדיגיטל, תוך שילוב כלים מעולם השיווק המסורתי. ההכשרה המקצועית והידע העדכני מאפשרים לבוגרי הקורס להצעיד חברות להצלחה, לכן הם יכולים להתמודד על משרות ניהול בתחום השיווק, לנהל קמפיינים, לעסוק במיתוג, להעניק ייעוץ שיווקי ולהכין תוכנית אסטרטגית שיווקית לעסקים ולארגונים.
בוגרי הקורס יכולים להתקדם לתפקידי ניהול אצל המעסיק שלהם, ויש הבוחרים לצאת לדרך עצמאית והם מעניקים שירות כפרילנסרים. כמו כן, הקורס מעניק ידע עדכני בתחומי השיווק והפרסום המאפשר ליזמים להקים ולנהל עסקים קטנים ובינוניים ולהשיג את המטרות והיעדים העסקיים, לבנות מותגים ולנהל נכסים דיגיטליים המבטחים יתרונות רבים לעסק.