אין ספק כי פייסבוק הוא פלטפורמה רבת עוצמה בכל הקשור לפרסום ושיווק בעולם הדיגיטל. פתיחת דף עסקי בפייסבוק כבר מזמן אינה בגדר דבר רצוי אלא הפכה מזמן להכרח, עבור כל עסק אשר מעוניין להישאר בתודעה של לקוחותיו. כיום ניתן ומומלץ ללמוד כיצד לעשות זאת באופן יעיל ובקלות רבה, על מנת לנצל את יתרונות הפייסבוק באופן אופטימלי עבורכם ועבור העסק שלכם. ישנם גם נושאים של חוקיות וכדומה אותם מומלץ לדעת כדי ללא לעשות טעויות שעלולת לגרור אחריהן הפסדים וכולי.
טיפים בנושא פתיחת דף עסקי בפייסבוק
- שם מתאים: כאשר מבצעים פתיחת דף עסקי בפייסבוק, לאחר שבחרנו את סוג העמוד, ראשית יש לבחור שם. יש לחשוב ולהגדיר – האם העסק מבוסס עלי כנותן שירות לדוגמא או האם העסק מבוסס על חברה המספקת מוצר? אם העסק מבוסס עליכם, רצוי כי שם העסק יכיל את שמכם, למשל: רינה לבנה – מאפרת מקצועית.
- נראות: בחירת תמונות נכונה. לאחר שנבחר שם לעמוד העסקי יש לבחור את התמונה שבעצם תלווה אותו, כאשר בכל עמוד ישנן שתי תמונות חשובות: תמונת פרופיל ותמונת נושא. יש להקפיד על תמונות איכותיות וממוקדות, רצוי מקצועיות, אשר מייצגות את רוח העסק ויהיו מזמינות ונעימות.
צילום: תומס אולריך, Pixabay - לחצן הנעה לפעולה: קיים כפתור כחול גדול אשר נמצא מתחת לתמונת הנושא, ומטרתו היא להניע את הגולש לפעולה, כאשר ניתן לבחור את סוג הפעולה אליה תרצה להניע את הלקוח הפוטנציאל. אפשר להוביל את הגולש לשליחת מייל, להוביל אל אתר אינטרנט, לצפייה בערוץ יוטיוב ואף לבצע שיחה באופן מיידי אל מספר טלפון אשר הזנתם באזור ה”אודות”
- הזמנת חברים לעמוד: עמוד ללא לייקים שווה ערך לפתיחת עסק בלב יער מבודד. לאף אחד אין מושג שהוא קיים ולכן אף אחד גם לא נכנס. וודאי שאיכות הלייקים חשובה לא פחות מהכמות שלהם, ופעם אף היה נהוג לקנות לייקים, אבל כיום במידה ופייסבוק רואה שיש בעמוד לייקים בלי תגובות זה עלול לעשות נזק גדול יותר. בתור התחלה מומלץ להזמין חברים קרובים ולקוחות שכבר מכירים אותנו, זאת על מנת לקבל תמיכה. כיום פייסבוק מראה את הפוסטים שלנו לפי מעורבות ורמת העניין של העוקבים בנו.
- מלאו את עמוד הפייסבוק בתוכן: לאחר שסידרתם את הדף, הזמנתם חברים תומכים ובחרתם כיצד להניע אותם – הגיע הזמן למלא בדף העסקי שלכם תוכן. מומלץ לכתוב תכנים בעלי ערך, תכנים אשר עושים חשק לקרוא אותם ויגרמו לגולשים לעקוב אחריכם , בניגוד לתכנים שיווקיים נטו. אפשר לספק לקוראים הצצה אל מאחורי הקלעים של העסק שלכם, חלון אל הנשמה שלכם או שתפו בחוויות אישיות, זאת על מנת לפנות לצד הרגשי שלהם ולאפשר להם להכיר את העסק מקרוב וכמובן את האדם שמאחוריו.
זכרו, פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העמודים אך על מנת שיביא תוצאות וביצועים טובים הוא חייב להיות מגובה באסטרטגיה ותכנית עבודה מתוכננת.
ישנם עוד דברים רבים וחשובים שכדאי לדעת לגבי פתיחת דף עסקי בפייסבוק, ואם אתם שוקלים לפתוח לעצמכם אחד כזה, מומלץ מאוד ללמוד את הנושא בצורה מסודרת ומעמיקה יותר, אתם תקטפו את הפירות מהר מאוד!